Bored. Gör som Anna.

Namn jag lyssnar till: - Joi och bara Joi! Ibland Johanna. Om det är mamma som säger det.
Din ålder: - 21 (men ibland glömmer jag bort det och tror att jag ska vara 20 hela livet)
Födelsedag: 28 November
Syskon: - Anna aka Lille Rut, 23
Hårfärg: - Just nu? hehe... heh. Orangeblond. Morotslejon. Jag ska göra något åt det, jag lovar.
Längd: - Magnifika 173 cm
Ögonfärg: - Grönspräckliga. Typ.

Favorittidning: - JA INTE ÄR DET JU BAMSE I ALLA FALL!
Bästa saken som händer i sommar: - Man får show off på stranden i bikini förstås! *tvinnar håret runt pekfingret och tuggar tuggummi* Eller nä, jag vet inte. Jassu och Julia kommer hem. Det är grejer det.
Favoritplagg i garderoben just nu: - Gillar inget jag har i garderoben nu. Allt jag gillar är i tvätten.
Byter gärna garderob med: - Jag tycker folk ser ut som stryk hela tiden. Så farsan kanske. Han har stil han vetni!
Vanligaste färgen på mina kläder: - Oj. HUM. Brun eller blå. Grön kanske. Någon bohemisk jordfärg antagligen. Töntig som jag är.
I sommar kommer jag att gå klädd i: - Ingenting. Förutom shorts och t skjorta förstås.
Men absolut inte i: - Halare?
Byxa eller kjol: - Byxa. Kjol är för tjejer.

Beskriv dig själv med tre ord: - Kan inte någon göra det åt mig istället? Det får bli mina standard, eftertänksam, principfast och konstig.
Morgon- eller kvällsmänniska: - Kväll
Sparare eller slösare: - Sparare tills jag är loaded och har råd att vara slösare.
Vad vill du jobba som? - Jag ska bli psykologtant.
Har du någon besatthet? -  Nej, sånt kan man inte hålla på med heller.
Hur många skor har du? - Jag har kanske 12 paar skor. Så 24 skor har jag.
Hur många par byxor har du? - 12. Behöver fler.
Sport: - Hockey är kul att titta på. I övrigt är jag en supporter av Lättja.
Favoritord: - GROTESK. Får använda det alltför sällan dock. Därför blir mina vänner ibland oskyldigt anklagade för att vara groteska. Förlåt.
Vad är du mest rädd för? - Tjockisar.
Någonting jag tycker om med mig själv: - Låter man inte egenkär om man svarar på den här frågan? I Finland är det lite tabu med självberöm verkar det som. Nåja, jag tycker att jag är en ganska reko typ. Trots elak humor är jag rätt snäll faktiskt. Och bra på det mesta. Förutom att göra två saker samtidigt.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: - Jag har en tendens att ta för givet att jag vet bäst. Jämt. (en tendens jag delar med många andra, visserligen, men det är inte okej för det). Meen, jag försöker skärpa mig.

Tre saker jag vill varje dag: - Har inga saker jag på något sätt känner att jag Måste göra för annars är det en dålig dag. Tre saker jag brukar göra är krama Eli, sjunga och äta godis.
Tre saker jag absolut inte kan göra: - Två saker samtidigt (det där är två av tre) och se klart på avstånd
Detta tycker jag om att göra: - Välta tanter. Eller nej, jag har aldrig försökt. Tror jag. Men, det lät roligt.

Bästa känslan: - Hm, frihetskänslan då man släppt ett beroende. Eller förstås att vara kär. (klyschig kan du vara själv!!)
Värsta känslan: - Tomhet
Följande musikstilar tilltalar mig mest: - Kan nog inte säga någon specifik stil. Bra musik finns i nästan alla stilar (förutom du vet anna, den där joelstilen), likaså dålig.
Tre av mina favoritlåtar just nu: - Devin Townsend - Coast, Devin Townsend - Supercrush och Radiohead - Kid A.

Stjärntecken: - Skytt. Men jag tycker inte beskrivningen på en skytt passar in på mig alls dock.
En bok jag gillar: - "Sofies Värld" Jostein Gaarder... och Babar.
Detta äter jag gärna: - Kött.
Dricker helst: - Cola på burk. That's a given.
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: - Blahahimfh. Hm. Så var vi igång med självberömmet igen. Nåja, jag är förbaskat nöjd med min kroppsbyggnad. Skulle inte byta kropp med självaste Jessica Alba.
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: - Just nu kan jag inte säga att jag har så mycket till övers för min hårfärg, häh. Men eftersom den är lättkorrigerad kanske jag ska klaga på något annat. Jag har ett ärr på höger knä som skulle kunna låta bli att vara där.

Vad skulle filmen om ditt liv heta? - "Hullu nainen". Eller "Life of Brian"
Vem skulle spela dig? - Den enda som liknar är ju tydligen syrran. Så hon.
… och vilka skulle spela personerna i din omgivning? - Men det finns ju så mycket folk i min omgivning. Anthony Hopkins får spela min pappa.

Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? - Jag gillade faktiskt det mesta. Men psykologi, filosofi och matematik var väl favoriter. Gillade fysik skarpt också.
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? - Gymnastik och biologi. Zzz.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? - Vilken av dem? Jag hann gå i två klasser i lusse. Men jo att, jag har ju Simon. Jenni. Ada. Resten träffar man på Indigo på juldagen.
Har du brutit något någon gång? - Har klarat mig undan med lite sprickor här och var. Eller menade ni på någon annan? MOAHA. Nåja, jag har inte brutit något på någon annan heller. Tror jag.

Har du blivit sövd någon gång? - Såvida inte väldigt starka sömntabletter räknas så nä.
Är du en besserwisser? - Ja jo, jo. Ibland. Men inte sådär överlägsen och jobbig. Jag bara tycker synd om folk då de har fel hela tiden. Höh.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? - Jo, jag är ju viking.
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? - Nä. Jag skulle inte kunna ta mig själv på allvar efteråt.
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar. Som alla andra schtekare.

Kommentarer
Av: Thomas

showoff i bikini! jag stöder detta.

2010-03-05 @ 18:30:58
Av: Joi

jag stöder att jassu och julia kommer hem! din gris.

2010-03-05 @ 19:19:26
URL: http://kapisch.blogg.se/
Av: flippin eck

två devin townsendlåtar och favoritmat kött. niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......................................ce. tandvisslande s:ljud

2010-06-04 @ 00:21:46
Av: fag

hela nice kom inte med:(

2010-06-04 @ 00:22:18
Av: Joi

haha :D

2010-06-24 @ 08:50:55
URL: http://kapisch.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0