Shpongolese Spoken Here


Nu sitter jag och sjunger för mig själv. Jag är nog på bra humör eller något.
Den söta, lilla pojkvarianten av mig är kidnappad till Lemland och ska vara där tills lördag. Ska se vad jag ställer till med under tiden.

Jag hade magsjuka i början av veckan. Det var verkligen äckligt. Kände mig som en bakfull majonnästub. Ingen bra känsla. Min far kommenterade mitt tillfrisknande med att säga "Ja, du ser inte ut som ett lika sorgligt fenomen idag som senast jag såg dig". Skulle pappa ställa upp i presidentval skulle han få min röst.




(Jennylainen, en man är ingen man om han inte känner igen en bra tjej då han ser en. Write that down)


Kommentarer
Av: Jennylainen

vännen så sant så sant!

2010-02-02 @ 19:26:34

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0