Jag blir så sur när jag städar


Jag hatar att dammsuga.
Man måste gå omkring, framåtlutad i en högst onaturlig hållning och sen det där förbannade ljudet! Nu har jag dessutom blivit betingad (ni vet, som Pavlovs hundar) till att bli arg så fort jag ser en dammsugare. Om jag av någon anledning måste öppna städskåpet och ser dammsugaren blir jag närmast mordisk.
Sen har vi det där med att diska också. Klirrande ljud, vidröra saker med matrester på, och sedan få blöta diskvattenhänder som blir kruttorra efteråt. Skall stjäla någon grannes diskmaskin tror jag.
Undrar om snubben som inte kan spela på sin elgitarr har diskmaskin. (han har det inte länge till om så är fallet)

---

Jag vill till Uppsala, jag vill till Norrköping

---

Jag hatar definitivt inte Cardigans.


I disconnect
I disconnect

Kommentarer
Av: Julia

Komsi komsi! :D

2010-01-22 @ 20:28:15
URL: http://julissen.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0